Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wchodząc do samochodu zauważyłam, iż mam bardzo mało paliwa. W związku z tym, że przede mną była trasa 110km, postanowiłam szybko udać się na stację paliw. Podjechałam pod dystrybutor nr 3. Po podniesieniu węża na wyświetlaczu pojawiły się stany zerowe (przy liczbie litrów i naliczania kwoty do zapłaty) natomiast negatywnie zszokowała mnie cena litra ON. Podczas napełniania baku rozejrzałam się po terenie stacji wokół budynku - był czysty i zadbany. Przy dystrybutorze dostępne były jednorazowe rękawiczki ochronne, papier oraz czysta woda wraz z myjką do szyb. Po napełnieniu baku pobiegłam do budynkuaby dokonać płatności. W środku była dość czysta podłoga, blaty puplitów, witryny ze słodkościami, półki. Przy kasie znajdował się jeden pracownik - przede mną w kolejce stał klient. Gdy nadeszła moja kolej pracownik uśmiechnął się do mnie, uprzejmie przywitał, zapytał o nr dystybutora i zaproponował zestaw "Myjnia Złoty Program+płyn do spryskiwaczy". Kasjer dokonał nabicia punktów na kartę payback, poinformował mnie o ilości punktów zebranych oraz porównał informacje na karcie Rutex z numerem rejestracyjnym samochodu znajdującego się przy "moim" dystrybutorze. Otrzymałam również zdrapkę za tankowanie dużej ilości paliwa z możliwością wygrania biletu na mecz Euro 2012. Pracownik był czysty i ubrany w służbowy strój BP. Pożegnał mnie uprzejmie i życzył miłego dnia. Lubię zajeżdżać na tę stację. Pracownicy są uprzejmi, mili i bardzo pomocni, co na chwilę pozwala zapomnieć o kwocie, która zostala nabita do zapłaty.