Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zwierzyniec
Treść opinii: Bezinteresowna nieuprzejmość Misją firmy jest satysfakcja klienta, ale tylko na papierze. Byłem kilkakrotnie klientem tego sklepu, bez rewelacji, ale i bez uwag, do chwili, kiedy chciałem wymienić uprząż dla psa na mniejszą. Rzecz była nowa, nie używana, dopiero co kupiona i wystarczyło zdjąć z haka jedną i zawiesić drugą, bez żadnych operacji kasowych. Ale nie. Nie było w ogóle dyskusji. Sprzedawczyni stwierdziła, że sklep nie przyjmuje żadnych zwrotów, żadnych wymian i że taka jest "polityka firmy". Faktycznie, sklep nie ma prawnego obowiązku przyjmowania zwrotów, ale kategoryczna odmowa w każdej sytuacji jest sprzeczna z dobrym obyczajem kupieckim. Jestem rozczarowany, poczułem się zlekceważony i uważam, że należy dla zasady omijać tego typu placówki.