Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Parking Lotnisko Poznań

Treść opinii: Przed wylotem do Londynu postanowiłam zostawić samochód na strzeżonym parkingu niedaleko lotniska. Pracownicy oferowali przewiezienie mnie z lotniska na teren parkingu, także po znalezieniu się na sali przylotów natychmiast wykonałam telefon z prośbą o transport. W związku z tym, iż inny klient wczesniej zadzwonił, pracownik poinformował mnie, iże jest już w drodze i będzie za minutę. Pod budynek lotniska podjechał bus. Kierowca wyszedł, powitał wsystkich klientów, ulokował walizki w tylnej części pojazdu i bezpiecznie dojechaliśmy na parking. Wewnątrz busa nie było zbyt czysto-na wykładzinie znajdowało się dużo piasku i drobnych smieci natomiast kierowca był bardzo miły i uprzejmy (ubrany czysto i schludnie). Na parkingu dozorca poprosił o dokument potwierdzający, iż jestem właścicielem mienia. Samochód był nieuszkodzony, czysty. Jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy. Wylatując na urlop mam pewność, iż mój samochód jest dobrze strzeżony. Nie rozumiem jednak polityki cenowej: za cały miesiąc w okresie zimowym płatność wynosi 168zł, natomiast za 10 dni zapłaciłam 120zł.