Opinia użytkownika: Patrycja_434
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Udałam się do Getin Banku dużo wcześniej niż zazwyczaj, czyli tak ok. godz. 13:20 z myślą, że o tej porze na pewno nie będzie kolejki, która zazwyczaj tam jest i to naprawdę spora. Już kilka razy zdarzyło mi się, że stałam w tym właśnie Oddziale nawet kilka godzin. Dziś, mimo wczesnej pory, dopadło mnie to samo. Jak weszłam do banku i zobaczyłam te tłumy ludzi i ten panujący zaduch, to aż odechciało mi się wszystkiego zupełnie. Muszę dodać, że samo pomieszczenie jest nieeleganckie, ciasne i bardzo ciemne. Zupełnie nie praktyczne. Panuje chaos i stojący w długich kolejkach ludzie, ciągle się denerwują, kłócą i panuje bardzo nerwowa atmosfera. Jak już w końcu odstoi się swoją kolejkę i usiądzie, totalnie wymęczony, przed konsultantem, to również nie jest dobrze, gdyż pracownicy też są nerwoi, zmęczeni i tylko chcą jak najszybciej obsłużyć klienta. Także dzisiaj odwiedziłam ten Oddział Getin Banku po raz ostatni. Muszę jednak obiektywnie stwierdzić, że ofertę lokat mają naprawdę niezłą, jednak obsługa w Sosnowcu pozostawia wiele do życzenia.