Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: przyjechałam z mężem do centrum handlowego real, chcieliśmy kupić buty męskie a więc udaliśmy się prosto do Deichmanna. Na wejściu różne promocje atakowały klientów, czas wyprzedaży w końcu niektóre buty można było kupić w atrakcyjnej cenie. Na sklepie było kilka sprzedawczyń które służyły pomocą. Sprzedawczynie miały jednakowe koszulki granatowe z logo firm. Kiedy chodziłam po sklepie zostałam przywitana przez 4 panie z obsługi jedna spytała czy może mi w czymś pomóc. Nie jestem osobą nerwową więc opowiadałam dzień dobry po raz kolejny ale wiem, że są ludzie których taka obsługa denerwuje i nawet nie odpowiadają pracownikom. Ja doskonale rozumiem, że to ich praca bo przecież nie są tak miłe dla klientów bo tego chcą tylko muszą. Ja nie potrzebowałam pomocy chcieliśmy się tylko rozejrzeć ale to miłe, że ktoś się zainteresował bo czasem jest tak, że się potrzebuje tej pomocy a sprzedawcy trzeba szukać. Sklep był czysty, a w każdej alejce była pufa na której można było siąść i komfortowo przymierzyć buty, przy pufie było lustro by od razu można było zobaczyć jak wygląda but na nodze. Ruch był tego dnia duży, ale mimo wszystko, sklep był naprawdę ogarnięty, a sprzedawcy mieli czas dla każdego. Przy kasie była bardzo miła pani, która z uśmiechem witała każdego klienta, wyglądała tak jakby naprawdę lubiła swoją pracę ( sprzedawca z powołania :) ). Inne sklepy powinny brać przykład z obsługi tego sklepu