Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Rozumiem, że niektórym w sobotnie popołudnie nie chce się pracować ale skoro sklep jest otwarty to wypadałoby przyzwoicie obsłużyć klienta. W Komputroniku spotkałem się z ignorancją klientów i obsłudze "od niechcenia". Jeden ze sprzedawców, mimo tego, że miał wolne stanowisko wolał pójść na zaplecze zamiast poprosić kolejnego klienta. Drugi natomiast nie skusił się na powitanie ani pożegnanie klientów, którzy podchodzili do jego stanowiska. Kiedy powiedziałem jakiej części do komputera szukam, zbył mnie słowami "nie ma". Nie zaproponował, że sprawdzi w innym warszawskim salonie. Miałem wrażenie, że sprzedawca był wyraźnie zmęczony klientami i miał ochotę aby dzień jego pracy już się skończył. W salonie poza mało uprzejmymi sprzedawcami znajdziemy spory wybór komputerów stacjonarnych i laptopów oraz gier i akcesoriów komputerowych a ich ceny nie odbiegają od konkurencji. Sporym plusem salonu jest czystość panująca w środku oraz wygodna sofa dla oczekujących w kolejce klientów.