Opinia użytkownika: Joanna_2032
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Mieszkam blisko tego marketu więc postanowiłam kupić parę rzeczy. Na parkingu nie było dużo aut , ale było bardzo ślisko. Niestety drzwi wejściowe nie rozsuwały się do końca co powodowało,że nie można było swobodnie wejść i wyjść bo dwoje ludzi nie zmieściłoby się. Małych koszyków o dziwo było mnóstwo na swoim miejscu ale co z tego skoro było w nich pełno śmieci. Zaczęłam robić swoje zakupy bez większych sensacji, poza tym że było dużo ludzi. Poszłam do kasy i również zaskoczenie bo większość kas otwartych. Nawet sprawnie to poszło pomimo,iż pani kasjerka była cały czas zajęta czymś innym-rozmowami ze swoimi koleżankami, które akurat stały przede mną i dzięki temu mogłam się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy na temat pracy. Gdy koleżanka zapytała ile jeszcze jej zostało do końca kasjerka odpowiedziała z wielkim bólem że jeszcze 2,5 godz. po czym zaczęła kasować moje produkty. Nie usłyszałam ani dzień dobry, ani do widzenia. Cóż pani Ania była już bardzo zmęczona i widocznie wizja pracy przez 2,5 godz.ją przerażała. Po odejściu od kasy stwierdziłam,że wszystko ją interesowało tylko nie obsługa klienta. A tak w miarę miło się zapowiadały te zakupy.