Opinia użytkownika: Misiek_13
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moje mieszkanie, a konkretnie kuchnia, została zalana przez sąsiada. Na szczęście mam ubezpieczone mieszkanie bo z sąsiadem dogadać się nie idzie. Zadzwoniłem na infolinię PZU. Na połączenie z konsultantem nie musiałem długo czekać. W bardzo miły i przyjemny, a przede wszystkim w bardzo szybki sposób zostało przyjęte zgłoszenie, dostałem nr szkody, dzięki któremu w Internecie mogłem śledzić zmiany w statusie jej rozpatrzenia. Po 3 dniach byłem umówiony na oględziny. Odbyło się to szybko i sprawnie po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę. Po 6 dniach od zaistnienia szkody w Internecie była informacja, że odszkodowanie zostało przyjęte a już 7 dnia miałem pieniądze na koncie. Jestem bardzo zadowolony z miłej obsługi, szybkości i sprawności w likwidacji szkody, czego się nie spodziewałem.