Opinia użytkownika: Misiek_13
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jestem użytkownikiem sieci T-mobile i w związku z kończącą się umową na ich usługi udałem się do ich punktu, mieszczącego się Pasażu Tesco w Świdnicy. W lokalu nie było nikogo, oprócz pracownika zapatrzonego w komputer. Przyjrzałem się wystawionym telefonom, obejrzałem ulotki ale nie wzbudziło to żadnego zainteresowania u pracownika. Dopiero gdy podszedłem do jego biurka spojrzał na mnie, przywitał i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem mu o co chodzi, a po chwili przedstawił mi ofertę z ulotki, którą sam chwilę wcześniej przeczytałem. Lakonicznie zaproponował mi 2 modele telefonów. Podziękowałem i wyszedłem, ponieważ spodziewałem się lepszej obsługi a przede wszystkim większego zainteresowania mojej osoby ofertą, dobrym telefonem i dodatkowymi dodatkami do umowy.