Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii banku Millenium. Dostałem telefon z banku, pracownica infolinii przedstawiła się powiedziała z jakiej dzwoni do mnie firmy i zapytała się czy mogę teraz rozmawiać. Powiedziałem, żeby zadzwoniła za godzinę bo teraz jestem zajęty. Po godzinie pracownica ponownie zadzwoniła i powtórzyła pytania. Wtedy już mogłem rozmawiać. Myślałem, że będzie mi próbowała wcisnąć jakiś nowy produkt banku, dlatego byłem bardzo negatywnie nastawiony od początku do tej rozmowy. Jednak jak się okazało pracownica dzwoniła po to aby podziękować za wybór konta w ich baku i przypomnieć główne zasady jakie trzeba spełnić aby konto, karta i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce były bezpłatne. Była przy tym bardzo rzeczowa i merytoryczna, dodatkowo udzieliła szybkiej odpowiedzi na kilka jeszcze moich pytań związanych z programem zwrotu 3% wydatków kartą. Pracownica była miła uprzejma, na koniec zapytał czy jeszcze może w czymś pomóc. Miłe zaskoczenie, że bank dzwoni i dziękuje, za to że już skorzystałem z ich oferty, a nie nachalnie naciąga na kolejne produkty.