Opinia użytkownika: Aneta_567
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Przyszłam do sklepu z zamiarem zakupu oficjalnego stroju. PERSONEL W sklepie było 3 klientów i 2 osoby z obsługi. Zajmowały się układaniem rzeczy. Panie były ubrane wg. kodeksu. PORZĄDEK Generalnie był porządek na sklepie tzn. były poukładane rzeczy natomiast wszędzie latały kołtuny kurzu. OBSŁUGA Przeszukiwałam i wybierałam rzeczy przez ok. 25 minut i żadna z Pań nie podeszła do mnie z pytaniem o pomoc po mimo tego, że ledwo już dźwigałam stos ubrań. W końcu poszłam sama do przymierzalni i odwiesiłam rzeczy. Przed przymierzalnią pisało, że max. 6 rzeczy ale ja spokojnie weszłam chyba z 15. W trakcie przymierzania musiałam sama wychodzić i szukać innych rozmiarów. Nikt z obsługi nie przyszedł i nie zaproponował pomocy. Kiedy podeszłam sama i zapytałam "Czy dostanę zwykłe klasyczne czarne spodnie?" Pani zapytała mnie "czyli jakie to są?". Byłam zszokowana, że osoba pracująca w sklepie odzieżowym nie wie jak wyglądają takie spodnie. Po wytłumaczeniu Pani przyniosła mi parę modeli. Kiedy dokonałam wyboru, które ze spodni leżą najlepiej poszłam zapytać o żakiety do kompletu. Na co znowu dostałam szokującą odpowiedź świadczącą o nie wiedzy na temat własnego asortymentu "My nie dostajemy kompletów spodnie z żakietem tylko osobno spodnie a osobno żakiety. Nie ma u nas par." Kupuje w sklepach Mohito nie od dziś i zawsze klasyczne zestawy są skompletowane a to, że przychodzą w osobnych paczkach to nie oznacza, że nie są kompletem. Sama znalazłam żakiety do kompletu i pokazałam Pani, że są komplety. Po przymiarkach wybrałam asortyment i poszłam do kasy. Transakcja pryz kasie odbyła się bez żadnych zastrzeżeń. Dokonałam zakupu spodni, żakietu i koszuli na łączną kwotę 300 zł. Generalnie Panie były bardzo miłe, kiedy zadawało im się pytania, także na temat zachowania wobec klienta nie można powiedzieć nic złego. OGÓLNE WRAŻENIA Jeśli wybieracie się Państwo do tego sklepu to z pewnością musicie liczyć na siebie. Radzę też wcześniej zaznajomić się z asortymentem. Przyznaje ocenę, która jest średnią z ocen składowych ponieważ jeśli chodzi o obsługę to nic dobrego nie mogę napisać a jeśli chodzi o markę to na pewno należy się pozytyw.