Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Hipermarket Auchan znajduje się przy międzynarodowej trasie E4. Jest to bardzo dobra lokalizacja dla takiej placówki. Obok hipermarketu znajduje się spory parking oraz stacja benzynowa należąca do hipermarketu. Budynek hipermarketu dzielony jest wraz z hipermarketem wyposażenia wnętrz Leroy Merlin. W środku budynku znajduje się również pasaż handlowy z róznymi punktami handlowymi od Poczty Polskiej, pralnię, po sklepy sieciowe oraz sklepy jubilerskie. W pasażu znajduje się również kilka restauracji i kawiarni oraz punkt zabaw dla dzieci. W samym hipermarkecie Auchan znajduje się punkt obsługi finansowej, w którym można wyrobić sobie karty lojalnościowe Skarbonka połączoną z kartą debetową typu pre-paid lub z kartą kredytową. Można również otrzymać kredyt gotówkowy. Posiadacze wspomnianych kart lojalnościowych możą liczyć na wiele okazji specjalnych i rabatów na wybrane rodzaje towarów. Zaopatrzenie w hipermarkecie jest bardzo bogate i chyba nie przesadzę, jeżeli powiem, że jest to najlepiej zaopatrzony hipermarket w Rzeszowie i okolicach. Hipermarket dysponuje własną piekarnią i cukiernią przygotowującą ciasta i desery. Ponadto, mięso dostępne w hipermarkecie pochodzi z własnego rozbioru. Oprócz czystych mięs, można nabyć również półprodukty z mięsa gotowe do pieczenia w domu np. rolady, pieczenie, schab nadziewany śliwką. Personel pracujący na hali sprzedaży nie do końca wie czasem jak zachować się wobec klienta. Chciałem kupić sól, a nie wiedzialem gdzie dokładnie mogę dostać sól. Napisy nas poszczególnymi alejkami w hipermarkecie nie są odpowiednio oznakowane. Zapytałem się dwóch osób z personelu, które akurat układały towar na półkach. Pierwszy z zapytanych pracowników, młody mężczyzna odpowiedział, że nie wie gdzie jest sól i nadal wykonywał swoją pracę. Druga zapytana osoba, kobieta odburknęła cicho, że przy cukrze i oddaliła się ode mnie. Nie wiem, czy jest to standard w sieci Auchan, ale miałem wrażenie, że klient nie jest do końca ważny, a istotne jest wykonanie zadania - wyłożenie towarów na półkach. Złe doświadczenie z obsługą na hali, zrekompensowała kasjerka - kobieta w wieku około 55 lat, uśmiechnięta, wesoła, bardzo pozytywnie nastawiona do ludzi. Entuzjazm tej kobiety udzielił się i klientce stojącej w kolejce przede mną, jak i mnie osobiście. Ze względu na to, że w koszyku miałem dość towaru, nie skorzystałem z oferty szybkich kas tzw. Kasa Miła. Kasy te służą do szybkiej samoobsługi klientów, którzy nabyli mniej niż 15 sztuk towarów. Brak szybkich kas dla klientów z dużymi zakupami. Auchan powinien wziąć przykład z organizacji kas samoobsługowych w Tesco.