Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Salon optyczny odwiedzam sporadycznie. Najczęściej dopiero wtedy, gdy kończą mi się soczewki lub płyn do nich. Tym razem trafiłem do C.H.Reduta. W salonie w kolejce stały dwie osoby ale ponieważ obsługiwały dwie panie więc praktycznie prawie nie czekałem. Poprosiłem duże opakowanie płynu. Sprzedawczyni chętnie i sprawnie podała towar natomiast gdy spytałem czy jest darmowy starter Pani odpowiedziała, że nie. Dopytałem "żadnego?" i wtedy usłyszałem, że pozostały tylko bez nawilżenia. Poprosiłem zatem taki jaki jest. Otrzymałem go ale odniosłem wrażenie, że Pani nie jest zadowolona że mi go musi dać. Zapłaciłem i opuściłem salon. W domu okazało się, że otrzymany darmowy starter jest z nawilżaniem. Dziwne, bo podobno miało go nie być.