Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dnia 27.01.2012 dostałam telefon z firmy tesco, iż mogę odebrać telefon z naprawy. Po przybyciu na miejsce okazało się, iz reklamacja nie została uznana, i uszkodzenie nastąpiło w wyniku uszkodzenia mechanicznego co nie jest niestey prawdą. Dlatego też chciałam zgłosic ponowną reklamcję z tytułu niezgodnośći towaru z umową. Niestety moja reklamacja nie została przyjęta i kazano i mi wpisac się do księgi zażaleń i czekać na odzew ich doradców. Nadmieniem iż w tym czasie kupiłam 2 takie same modele. Jedna z Pań powiedziałą mi, że może pani zgłosic sprawę do rzecznika spraw konsumentów. Niestety nie starano mi się pomóc. Jestem zawiedziona ,gdyż pracownicy nie starali się zrozumieć, iż to ja mam rację.