Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Zadzwonił mój telefon z numerem w sieci Heya. Jest to numer, którego nie udostępniam zbyt wielu osobom stąd byłam pewna,że to coś ważnego. niestety jadąc w autobusie nie wiele słyszałam. Dlatego zanim się rozłączyłam. powiedziałam, że nic nie słyszę proszę o telefon za pól godziny. Punktualnie po półgodzinie telefon zadzwonił ponownie. Okazało się, ze to konsultant z sieci heya z propozycją przejścia na abonament. Z zasady zbywam takie telefony, ale Pan zadzwonił punktualnie dlatego postanowiłam go wysłuchać. Dziwiło mnie pytanie, że pytał jak długo jestem w sieci bo już na dzień dobry wyglądało to mało profesjonalnie. Następnie spytał jaką mam taryfę za minute na co całkiem szczerze odpowiedziałam, że nie wiem.Nastąpiła chwila kłopotliwej ciszy chacha, Ponieważ zgodnie z prawdą powiedziałam, że jest to numer taki aby do mnie się dodzwonić dla wybranego grona osób. Pan nie bardzo wiedział co dalej mówić. Zaproponował mi co miał zaproponować i gdy usłyszał że nie jestem zainteresowana to się pożegnał i rozłączył. Z pewnością ta rozmowa na długo pozostanie mu w pamięci, ale no niestety przygotowany był kiepsko. Sam styl rozmowy itp Zresztą po takich informacjach ja bym nie traciła czasu na taką osobę po drugiej stronie linii, która generalnie już po pierwszych słowach nie rokuje nadziei na sensowną rozmowę. Plus za punktualność u uprzejmość.