Opinia użytkownika: Krzysztof_1186
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Od ponad miesiąca próbowałem wynegocjować z siecią T-Mobile nową umowę na abonament, gdyż aktualna skończyła się w dniu 11.01.2012r. Moje negocjacje polegały na kilkukrotnym łączeniu się z Biurem Obsługi Abonenta i próbie nawiązania rozmowy w celu wynegocjowania interesującej oferty. Niestety, ale wszystkie moje starania były nieskuteczne, a mianowicie chciałem zostać potraktowany indywidualnie ponieważ jestem z siecią T-Mobile, a wcześniej Era od 12 lat. Za każdym razem próbowali mnie potraktować jak każdą osobę próbującą przedłużyć umowę, czyli standardowe postępowanie ze wszystkimi osobami zainteresowanymi na pozostanie z siecią T-Mobile. Zależało mi abym przy nowej umowie zmieścił się w granicach 60 zł – 65 zł za abonament z dużą ilością minut wliczonych w abonament do wszystkich sieci, a minuty darmowe były wymienialne na SMS-y i telefony stacjonarne, jak również komórkowe w Unii Europejskiej. Ponadto chciałbym w atrakcyjnej cenie dostać nowy telefon i pierwszy raz mieć dostęp do internetu. Za każdym razem w rozmowach kończyło się na tym, że mam wygórowane oczekiwania i za taką ofertę trzeba będzie zapłacić, co najmniej 70 zł. W końcu zdecydowałem się napisać do sieci T-Mobile maila ze strony internetowej iBOA, jakie mam oczekiwania, czego pragnę, bo w przeciwnym razie będę zmuszony napisać wypowiedzenie umowy i przejść do innego operatora. Muszę szczerze powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Już po 2 godzinach dostałem maila zwrotnego, iż jest już dla mnie przygotowana nowa oferta i proszą o kontakt gdyż ktoś próbował się ze mną połączyć, ale nie odebrałem połączenia. Więc zadzwoniłem do BOA, a po połączeniu prosiłem o przekierowanie mnie do Działu Utrzymania Klienta. Nagle usłyszałem przemiły głos pani Judyty C., która się przedstawiła i zapytała, w czym może pomóc? Po krótce opisałem jej sytuację, jaka zaistniała i że jest podobno dla mnie przygotowana nowa oferta. Konsultantka w ciepły i miły sposób przedstawiła mi nową ofertę, która wyglądała następująco. Abonament za 59,00 zł, w tym wliczone 400 minut do wszystkich sieci, nowy telefon Samsung Galaxy S Plus w cenie 59,00 zł. Minuty wymienialne na telefony stacjonarne w Unii Europejskiej i do tego w cenie wliczony internet 100 MB. Poprosiłem również, iż zależy mi na darmowych minutach na telefony komórkowe w UE, gdyż w aktualnym abonamencie takowe posiadam. Niestety, ale z grzecznością pani poinformowała mnie, że w tej chwili już nie mają takiej oferty, ale nadmieniła, że mogę wbijając na klawiaturze telefonu komendę *10080# i potwierdzić zieloną słuchawką aktywować pakiet 30 darmowych minut na telefony komórkowe do UE za jedyne 9,00 zł. Muszę przyznać, że po raz pierwszy od miesiąca byłem bardzo zadowolony z oferty, na którą przystałem. Dodać muszę, że konsultant p. Judyta C. była bardzo miła, kompetentna i w szczegółowy sposób przedstawiła mi powyższą ofertę jak również poinformowała mnie o nowych wytycznych dotyczących rachunków. Od tej pory kwoty będą podzielone na dwie składowe abonament i raty za telefon, ale suma będzie dalej dawała 59,00 zł. Nadmieniła również, że w przyszłości w celu wynegocjowania dobrych warunków mam się kontaktować z Działem Utrzymania Klienta. Ponadto dodała, że aktualnie oczekują na dostawę telefonów Samsung Galaxy S Plus, bo bardzo dużo osób jest chętnych na ten model telefonu i czy życzę sobie, aby w momencie wysyłki do mnie kuriera z przesyłką dostał informacyjnego SMS-a. Oczywiście przystałem na taką propozycję. Na zakończenie pani konsultant życzyła mi miłego dnia i świetnych wrażeń w użytkowaniu nowego telefonu.