Opinia użytkownika: zosia100
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Udałam się do Media Markt w celu nabycie laptopa. Bez trudu trafiłam we właściwe miejsce - alejki są świetnie oznakowane, eleganckie i czyste. Mnogość towaru jest dobrze widoczna, ale nie przytłaczająca. Na miejscu widać było, że dział z komputerami przenośnymi jest dobrze zorganizowany - oddzielone notebooki od netbooków, poukładane mniej więcej pod względem jakości i parametrów, dobrze widoczne były stanowiska poszczególnych marek, np Mac czy Sony Vaio. Krążyłam chwilę wczytując się w parametry, po czym zdecydowałam się jednak poradzić obsługującego pana o sprzęt, który spełniłby moje oczekiwania. Człowiek bez trudu wskazał laptopa odpowiedniego dla mnie, niestety bez porównania z jakimkolwiek innym. Odpowiedział krótko i na temat, bez wdawania się w szczegóły. W sumie do transakcji doszło, ale żeby to była zasługa nachalności sprzedawcy, tego bym nie powiedziała. Po drodze wynikły pewne problemy co do sprzedaży ratalnej. Ale za to powinnam winić raczej bank niż Media Markt. Zdziwiło mnie również to, że po otworzenia pudełka z komputerem w domu, okazało się, że nie ma tam żadnej płyty reinstalacyjnej (zakupiłam laptopa niby z oryginalnym systemem Windows). Po rozmowie telefonicznej konsultant wyjaśnił, że tak ma być. Dla mnie to dziwne, ale co mogę poradzić? Dodam jeszcze, że przed zakupem postanowiłam sprawdzić ceny i asortyment w konkurencji. Jak się okazało niepotrzebnie jechałam, bo ani jakość ani ceny nie były nawet porównywalne z Media Markt - akurat dziś mieli promocję, ale o tym dowiedziałam się dopiero na miejscu