Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Samotne światełko w lodówce zmusiło mnie do wycieczki do najbliższego Tesco. W sumie bywam tam bardzo często, głównie ze względu na odległość i odpowiadające mi promocje. Tego dnia (a właściwie już wieczoru) trwało intensywne rozkładanie nowego towaru przez pracowników. Trzeba przyznać, iż pracownicy mimo ogromnego nawału pracy robili to w taki sposób by nie utrudniać klientom życia. Palety z towarem czy już zużyte kartony nie tarasowały przejścia, ani nie stanowiły zagrożenia dla biegających dzieciaków. Podłoga (mimo śniegu) bez śladu błota i tym podobnych. Oprócz uzupełniania lodówki postanowiłam to samo uczynić z kosmetyczką, co zaprowadziło mnie do konkretnego działu tematycznego. Podobało mi się, że (choć na niektórych działach, szczególnie w lodówkach jest to problem) nie miałam kłopotów z dopasowaniem wybranego produktu do właściwej karteczki z ceną. Interesowały mnie jakieś dobre i nie za drogie antyperspiranty i naprawdę miałam z czego wybierać. Oczywiście jak to z kobietami bywa – ten „jedyny idealny”, który mi się spodobał, był oczywiście ostatni. Niestety jakiś zbyt gorliwy klient pozbawił go zatyczki. Stwierdziłam, że w sumie mogę wziąć bez tego kolorowego drobiazgu ( a nuż jakaś promocja za brak w towarze ;) ) ale postanowiłam najpierw zapytać jakiegoś pracownika o ewentualny zamiennik. Zaczepiłam panią około 30 zajętą wykładaniem towaru. Pani przerwała pracę, wysłuchała o co mi chodzi, przemyślała chwilę sprawę i odpowiedziała, że na magazynie może jeszcze nie być nowej partii ale sprawdzi jeszcze jedno miejsce. Zaprowadziła mnie do odrębnej wystawki produktów promocyjnych (którą wcześniej przeoczyłam) i wyszukała potrzebny produkt – tym razem bez żadnych braków. Całość – ze strony pracownicy – z uśmiechem, bez problemów. Resztę zakupów dokonałam równie sprawnie. Jak zawsze skorzystałam z kas samoobsługowych (nie mam cierpliwości do kas – niestety). Wyjątkowo miałam jednak problem z jednym towarem (kiepsko naklejona karteczka z kodem). Pani, która zwykle czuwa nad sytuacją w tych kasach szybko zareagowała na moją prośbę i wskazała rozwiązanie problemu. Całość wizyty mogę określić jako przyjemną a obsługę sklepu za pozytywnie nastawioną do potrzeb klientów. I chyba właśnie dlatego jeszcze nie raz wrócę do tego sklepu.