Opinia użytkownika: Dominika_339
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Ze względu na brak karty do bankomatu, zmuszona jestem korzystać w kasy w banku. Jednak zanim do owej kasy się dostałam w 'ING', odstałam dłuższą chwilę w kilkunastoosobowej kolejce. Otwarte były cztery stanowiska, jednak ludzie i tak się nie cierpliwi, ponieważ oczekiwanie na obsługę było bardzo długie. Panie pracujące w banku były bardzo miłe. Chętnie udzielały odpowiedzi na każde pytanie. Uśmiechały się do klientów. Jedyną ich wadą był fakt, iż w trakcie obsługiwania klientów, rozmawiały między sobą o sprawach prywatnych. Owy bank jest odnowiony, jednak zbyt w nim miejsca do siedzenia. Długie kolejki mogą być bardzo uciążliwe, zwłaszcza dla starszych ludzi. I jeszcze jedno - zdecydowanie za mocno podkręcone było ogrzewanie. Pracownikom musi być ciepło, ale klientów nie może to męczyć.