Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: W mojej wędrówce po bankach trafiłem do Sntander Consumer Banku. Po wejściu do oddziału od razu w oczy rzuciła mi się brudna podłoga. Poza tym w oddziale panował porządek, na stołach i biurkach nie było bałaganu, a ulotki były równo ułożone w przeznaczonych na nie miejscach. W oddziale przebywało 6 kliemtów. Obsługę prowadziło 5 osób. które były czysto i odpowiednio do wykonywanej pracy ubrane W momencie gdy wszedłem do oddziału akurat jedno stanowisko była zwalniane przez klienta, który został już obsłużony, więc nie musiałem czekać na swoją kolej. Zostałem od razu poproszony do stanowiska i pani powstała na moje powitanie zapraszając do zajęcia krzesła przy jej stanowisku. Po miłym powitaniu zostałem zapytany o cel mojej wizyty. Obsługująca mnie pracownica banku w profesjonalny sposób, krótkimi, konkretnymi pytaniami, szybko rozeznała się w moich potrzebach. Interesującego mnie produktu nie było jednak w ofercie banku. W kilku zdaniach, nie rozwodząc się niepotrzebnie, zostałem poinformowany przez panią o jakie podobne produkty mógłbym wystąpić. Po tej krótkiej rozmowie zostałem miło pożegnany i zachęcony do skorzystania z oferowanych przez bank produktów. Moja wizyta trwała niecałe 5 min. Miła, profesjonalna i konkretna obsługa może zachęcić klientów do skorzystania z usług tego banku.