Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Przyszłam do perfumerii Sephora, żeby zwrócić zakupiony kilka dni temu kosmetyk. Oprócz mnie nie było tu innych klientów, a przy stanowiskach obsługi znajdowały się dwie pracownice, ubrane w czarne stroje firmowe i obie panie miały przypięte identyfikatory "Kierownik Sali Sprzedaży". Jedna z pracownic rozmawiała przez telefon, ale druga była wolna i od razu gdy podeszłam do kasy pani zapytała w czym może mi pomóc. Pracownica najpierw zaproponowała wymianę kosmetyku na inny, a gdy odmówiłam, bez problemu dokonała transakcji i zwrotu gotówki. Dodatkowo pracownica poinformowała mnie o obecnej promocji na zakup przecenionych produktów (2 + 1 gratis) i cały czas była przyjaźnie nastawiona do mnie. Wewnątrz perfumerii grała dosyć głośna muzyka (wg mnie zbyt głośna), a w środkowej części sklepu było trochę za gorąco. Wnętrze drogerii było utrzymane w czystości, a kosmetyki uporządkowane. Nie zauważyłam dziś pracownika ochrony wewnątrz perfumerii, ale w sumie jego obecność nie wydawała się dziś konieczna przy braku klientów (mimo że był to weekend i spodziewałam się większej liczby klientów, ale nikt w czasie mojej wizyty nie zjawił się w sklepie).