Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Skusiłem się na lokaty w Getin Banku między innymi z powodu łatwości ich zakładania przez internet. Strona banku jest przejrzysta i intuicyjna. Każdy, kto miał wcześniej do czynienia z bankami p. Czarneckiego poczuje się 'jak w domu', a nowi użytkownicy nie powinni mieć problemów z poruszaniem się po serwisie. Wszystkie elementy ładują się bardzo szybko, linki działają prawidłowo. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i warunków korzystania z usług i produktów są łatwo dostępne i zrozumiałe. Sam proces zakładania 'konta' jest banalnie prosty i szybki, trzeba przepisać kilka informacji z dowodu osobistego i podać numer telefonu. SMS z hasłami przyszedł do mnie w ciągu minuty, mail z numerem klienta po kolejnych 10ciu minutach. Jeśli chodzi o formularz zakładania lokaty: jest przejrzysty i zrozumiały, można go też użyć do optymalizacji kwoty lokaty, gdyż od razu informuje o spodziewanej kwocie odsetek. Ma jednak dwie wady. Pierwszą jest brak możliwości wprowadzania mnożnika ilości lokat. Zakładałem kilkanaście lokat zoptymalizowanych i konieczność klikania tam-i-z-powrotem kilkadziesiąt razy może zdenerwować. Drugim minusem jest brak możliwości ustalenia lokaty na nieodnawialne. Pieniądze wpłaciłem tego samego dnia przed południem i zgodnie z terminami sesji Elixir dotarły do Getinu tego samego dnia wieczorem. Nie dostałem jednak potwierdzenia wpłaty ani sms-em, ani mailem. Jest to mój pierwszy kontakt z tym bankiem, drugi z bankiem grupy Getin Noble. Z lokat jestem zadowolony: wszystko działa prawidłowo, nie ma żadnych problemów z wpłatami czy naliczaniem odsetek. A produkty oszczędnościowe Getinu są aktualnie jednymi z najlepszych na rynku.