Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Przed zakupami w hipermarkecie Real, postanowilem skorzystać z oferty sieci Kentucky Fried Chicken. Wspomniana restauracja szybkiej obsługi znajduje się w pasażu handlowym przy hipermarkecie Real. Sala konsumpcji otwarta jest na pasaż. Jeden rząd stolików przedzielony jest od pozostałych dwóch rzędów stolików ścianką, dzięki czemu, klienci chcący spożyć posiłek w spokoju, mają taką możliwość. W tym rzędzie stolików, klienci mogą rozsiąść się na wygodnych kanapach okalających każdy ze stolików. Do pozostałych stolików znajdujących się na otwartej na pasaż przestrzeni, dostawione są wygodne krzesła. Oferta w odwiedzonej placówce jest standardowa. Przy ladzie obsługi klienta znajdują się 4 stoiska do obsługi klienta. Personel w tej placówce stanowią młode osoby, życzliwe i otwarte na klientów. Na moje pytania dotyczące modyfikacji standardowych zestawów w zakresie wyboru dodatków, czy rodzaju napojów została mi udzielona wyczerpująca odpowiedź. Przy złożeniu zamówienia, zaproponowano mi powiększenie zestawu o sałatkę lub nóżkę. Obsługa przebiegła sprawnie. Mam uwagi dotyczące oferty i wyboru napojów. Przy zestawach standardowo wliczony jest napój typu cola lub inny napój gazowany. Zgodnie z informacją od pracownika, można wybrać napój gorący typu herbata lub kawa. Jeżeli jednak wolałbym sok owocowy, to niestety muszę za niego zapłacić. W takiej sytuacji koszt posiłku jest większy, tym bardziej, że płacę za coś, z czego nie korzystam, a mianowicie napój gazowany. W takiej sytuacji, klient powinien mieć możliwość, za niewielką kwotę, dopłaty do napoju. Poza tym, przy takich kwotach jakie płaci się za posiłki w tej restauracji, terminale płatnicze powinny być wyposażone w czytniki do płacenia kartą bezstykowo - PayPass i PayWave.