Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: LUPOLINE.PL
Treść opinii: Do zakupu w sklepie internetowym LUPOLINE skusiły mnie niskie ceny, rabaty dla stałych klientów oraz prezenty, które można dostać przy zakupach powyżej 100zł. Weszłam na stronę internetową i zobaczyłam bardzo duży wybór bielizny. Chciałam coś kupić, bo wiem, że bielizna tej firmy jest bardzo dobrej jakości, nie wyciąga się, nie mechaci. Wybrałam jedną rzecz i zapłaciłam przelewem przez internet. Na stronie internetowej pisało, że firma czeka na wpłatę do 7 dni, zaś ja na zrealizowanie przesyłki powinnam czekać do 7dni. Gdy minął ponad tydzień napisałam e-maila do firmy z pytaniem, czy moja paczka jest już w drodze (tym bardziej, że na stronie internetowej status operacji był w toku). Na pierwszego meila nie otrzymałam odpowiedzi, więc weszłam na główną stronę firmy i przez formularz kontaktowy wysłałam zapytanie odnośnie mojej przesyłki. Odpowiedź dostałam bardzo szybko. Okazało się, że nie ma mojej wpłaty i dlatego przesyłak jest opóźniona. Wysłałam im potwierdzenie z banku do sprawdzenia. Tym razem wpłata się znalazła. Ale nadal musiałam czekać na paczkę kolejnych kilka dni. Więc z niecierpliwości napisałam w tym tygodniu kolejnego meila (rozumiem, gdyby mieli brak na stanie i napisali mi taką informację - nie miałabym im nic do zarzucenia, bo taka sytuacja może się zdarzyć, może być duży popyt) i dopiero wtedy coś ruszyło. We wtorek otrzymałam informację, że moja paczka jest w drodze, zaś w środę miałam ją już w rękach. Prawie trzy tygodnie czekania.