Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ireneusz_41

Dotycząca firmy: Lilou

Treść opinii: Ładnie prezentująca się strona internetowa sklepu. Szeroki asortyment bizyteri. Proste zasady zamawiania towaru. Przekierowanie do systemu płatności internetowej. Jednym slowem wszystko na miejscu dobrze przemyślane i sprawnie działajace. Do czasu kiedy otrzymem email z informacją że płatność negatywna. I zaczął się strach. Kas przelana - zwrotu brak. Pozostaje kontakt z infolinią. Podane dwa nr tel. komurkowego i .... na kazdym włącza sie poczta głosowa, zreszta skrzynak jest pełna. Dopiero po całodniowych próbach udalo się że ktoś obebral telefon i poinformował że płatność dotarla. A to jest błęd systemu. To już mnie nie dziwiła przepełniona skrzynak jeżeli takich informacji o negatywnej platności było więcej. A branzoletka dotarła w ciągu trzech dni od zamówienia. I to się chwali.