Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Hotel Astor
Treść opinii: Za kilka tygodni ferie zimowe,postanowiłam zapoznać się z ofertą przygotowaną przez hotel dla osób, które cenią sobie zimowy wypoczynek nad Bałtykiem. Dwa lata temu byłam w tym hotelu i pobyt wspominam bardzo dobrze. Standard obsługi wysoki, w cenie dostępne atrakcje /basen, siłownia, sauna itp./. Oferta bardzo urozmaicona, atrakcyjne pakiety zwłaszcza dla rodzin, które decydują się na pobyt zimowy. Oferta wyżywienia znakomita, tak, że nawet niejadek do dziś dnia tęskni za tym, co było podawane na obiadokolację podczas naszego pobytu. Odwiedziłam stronę internetową hotelu by zapoznać się z aktualnym cennikiem. Miłym akcentem są informacje, że hotel organizuje konkursy, gdzie nagrodą są pobyty w ośrodku. Klikam w poszczególne zakładki: staranne opisy świadczeń, cennik podany, po dokładnej lekturze łatwo można wybrać ofertę dogodną dla siebie. Zdjęcia i wizualizacje apartamentów, pokoi ułatwiają wybór. Kontaktuję się podczas weekendu mailowo, w ciągu kilkunastu minut mam odpowiedź ze strony hotelu poprzez znany portal społecznościowy. Podoba mi się nie tylko to miejsce, obsługa, ale przede wszystkim to, że każdy klient traktowany jest ze szczególną starannością. Dobre wrażenie tam na miejscu poprzez warunki, przygotowaną ofertę to coś co przyciąga, by powrócić jeszcze raz. Szybka i staranna odpowiedź ze strony pracowników recepcji czy to w formie mailowej, czy poprzez informacje na portalu świadczy o tym, że hotel ceni sobie nowe technologie, jest na bieżąco zainteresowany przyjęciem klienta, a nie tylko działaniem w czasie sezonu letniego. Profesjonalizm, który polecam, zwłaszcza gdy teraz czas zimowych urlopów, dla odmiany można wybrać morze zimą, a pobyt tutaj przyprawia o ciepłe wspomnienia i chęć powrotu, z pewnością za sprawą miłej i rzetelnej obsługi.