Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Przed udaniem się do biura obsługi klienta firmy Vattenfall w Katowicach zadzwoniłam na infolinie w celu uzyskania informacji, jakie dokumenty niezbędne są przy rozwiązaniu umowy. Pani w moim odczuciu na odczepne udzieliła informacji. W BOK, była duża kolejka, gdy już wyświetlił się mój numer i usiadałam przed panią obsługująca interesantów okazało się, że pani na infolinii zapomniała wspomnieć o pewnych dokumentach, które niestety okazały się potrzebne i sprawy nie załatwiłam. Skompletowałam dokumenty i w kolejnym dniu udałam się znów do BOK, gdzie poczekałam sobie w kolejce i co się okazało, że inny pracownik uważa, że potrzebny jest jeszcze inne potwierdzenia. Zdenerwowana przyniosłam dokument, jeszcze raz poczekałam w kolejce i po wielu trudnościach sprawę załatwiłam. Podsumowując pracownicy infolinii (sprawdziłam), za każdym razem udzielają innych informacji (potrzebny inny zestaw dokumentów). Pracownicy BOK, są mało zorientowani na potrzeby klienta, każdy pracownik przedstawia inną wersję załatwienia sprawy, a czasem nawet sprzeczne informację. Firma ma niekompetentnych pracowników, żeby rozwiązać umowę (prosta sprawa) zmarnowałam trzy dni.