Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: CM Salus

Treść opinii: Po raz kolejny sprawdziła sie dewiza , że nie wszystko zloto co się swieci.potwierdziła się moja opinia z ubiegłego roku , że wystrój , wnętrze to blichtr , który zakrywa rzeczywiste oblicza polskiego biznesu , szczególnie w słuzbie zdrowia. Niedawny protest lekarzy ma się nijak do tego jak my pacjenci jesteśmy traktowani w przychodniach prywatnych przez ich wlascicieli, którzy traktuja nas jak zwykły towar. Traktowanie przedmiotowe to reguła w tej placówce, przez personel średni z którym my pacjenci mamy bezpośredni kontakt. podcvzas ostatniej wizyty u specjalisty byłem pod wrażeniem profesjonalizmu lekarza neurologa- wielka klasa. Natomiast organizacja przyjeć to koszmar, wyznaczony czas wizyty ma się nijak do godzin przyjęć jakie wyznaczają nam podczas rejestracji. M moim przypadku poślizg to 1 godzina 45 minut, jestem osobą spoza Kłodzka i ta sytuacja jest nie do zaakceptowania. Mimo negatywnym ocen pacjentów w zakresie organizacji przyjeć nic, powtarzam nic się nie zmieniło, jest jeszcze gorzej. Pani w rejestracji próbowała bagatelizować sprawę twierdząc , że spóźnienie wynosi 30 minut, co było wierutnym kłamstwem , nie przekonały ja zadne argumenty , a wystarczyło przeprosic pacjentów , a nie brnąć dalej w kłamstwa. Powiem więcej pani ta sprawiła , że zastanawiam sie czy nie zmienić przychodni, bo to skandal , że osoba odpowiedzialna nie przyjmuje żadnych słów krytyki i jeszcze na pożegnanie próbuje mi wmówić , ze to zwykłe 30 minut. co prawda na moje żądanie podała mi numer telefonu , ale nie do właściciela tylko do jej przełozonej .Nic ta rozmowa by nie dała o czym będe rozmawiał z osoba , która nie tylko nie ma żadnych kompetencji żeby ten stan rzeczy zmienić, to jeszcze jest zainteresowana, żeby tej sprawy nie było . Nikt nie moze byc sędzia we wlasnej sprawie - stara`rzymska maksyma się kłania. Dlatego wszystkim potencjalnym klientom proponuje rozmowę z wlascicielem, nie z jego podwładnymi. Razem możemy wiecej, niech przestaną być bigotami, że zależy im na nas pacjentach. Dbajmy nie tylko o ich portfele , ale też o nasze zdrowie. Polecem neurologa -swietny fachowiec i czlowiek, choć on zrekompensował mi rozmowę z panią z recepcji. W ocenie personelu ta wysoka ocena to dla lekarza , pozostali na minus -3