Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: Postanowiłam zrobić prezent po świąteczny swoim rybkom i przenieść je z kuli do akwarium.Wiedzy i kompetencji personelu nie ocenię negatywnie, gdyż sama mam nie zbyt wielkie doświadczenie w tym temacie. Wygląd i zachowanie w normie za wyjątkiem braku reakcji na uwagę o martwej rybie w akwarium. Oferta , cena i asortyment no cóż... Ceny akwariów - "kosmos", zwykłe, szklane, klejone i bez pokrywy kosztowało tyle co profesjonalne z daszkiem w innym sklepie na mieście a litraż ten sam. Dla porównania: parę dni później zrobiono mi na zamówienie wg mojego projektu w firmie "Szkło" akwarium o tej samej pojemności za cenę o ponad połowę niższą. Organizacja i czas obsługi- porażka. Dobrze, że jest co podziwiać, bo bym się pewnie znudziła czekaniem aż ktoś raczy zapytać po co w ogóle przyszłam.Wygląd miejsca obsługi to kolejny szok a w szczegolności warunki niektórych rybek. Są one trzymane w pudełkach jednorazowego użytku. Takich w jakie pakuje się sałatki na wagę w sklepach spożywczych. Koszmar. Samica bojownika nie przeżyła nawet tych warunków będąc w akwarium, gdyż pływała sobie martwa wśród innych ryb. Nie wiem ile czasu tam była ale zdążyła "wypłynąć". Mam nadzieję, że ta rybka padła ze starości ;-) a nie w skutek choroby, gdyż inne ryby z nią pływające też mogły się zarazić. Szkoda by było aby Ktoś wydał pieniądze na zakup zainfekowanej rybki. Nie kupiłam niczego w tym sklepie.