Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Podłoga przed wejściem do sklepu jak i też wewnątrz na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę była bardzo duża ilość ładnie i równo poustawianych wózków oraz poukładanych w słupki koszyków na mniejsze zakupy. Przy wejściu był też stojak z miejscem na aktualne gazetki z promocjami. Jednak nie było ani jednej sztuki gazetki dostępnej dla klientów. Szkoda, bo przeglądając taką gazetkę w trakcie zakupów klienci często przypominają sobie, co jeszcze mieli kupić lub decydują się kupić coś jeszcze co nie było w planach (na liście zakupów), a jest akurat w super cenie. Towary na półkach były równo poukładane (po za działem z odzieżą), były też poprawnie oznakowane jeśli chodzi o nazwę i cenę na etykietach. Nie dostrzegłem też, by brakowało jakichś towarów na półkach. Obsługa była ubrana w firmowe stroje były one czyste i schludne. Jednak nie wszyscy bo pracownicy obsługi (pracujący na zlecenie agencji) byli ubrani w koszulki firmowe agencji pracy. I jedna z kasjerek miała taką koszulkę, ale była ona dziurawa i nie wyglądało to estetycznie. Obsługa przy kasie trwało bardzo długo, bo akurat trafiłem na zmianę kasjerek. I ta która "siadała" na kasę tak długo się instalowała, że trwało to około 5 minut. Ogólnie kasjerka była miła, ale trochę nieporadna i powoli jej szła obsługa klientów.