Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy palcówki Polbanku zlokalizowanej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 9 (na deptaku). Podłoga przed wejściem do banku była mocno zabrudzona, podobnie też było wewnątrz placówki. Na podłodze widać było ślady zabrudzeń w wielu miejscach, a czerwony dywan biegnący środkiem lokalu do kas również był brudny i widac było na nim drobinki błota, kurzu i inne zabrudzenia. Po wejściu do banku i odczekaniu chwilki nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał się co chciałem uzyskać. Dopiero ja sam musiałem podejść do jednego z biurek i zapytać czy daną sprawę załatwię u tego pracownika czy u innego. Kiedyś w Polbanku było inaczej, jak człowiek wchodził do banku to podchodził do niego jeden pracownik i pytał co on chce załatwić po czym wskazywał odpowiednie stanowisko lu prosił o zaczekanie chwilę na swoją kolej. Kiedyś w Polbanku panowały standardy obsługi klienta jak w krajach Europy Zachodniej, a teraz powracamy do dawnych czasów. Szkoda, bo to mi się podobało w tym banku i wyróżniało go od innych. Ogólnie obsługa była jednak miła i dość sprawnie załatwiłem swoją sprawę. Pracownicy byli schludnie i elegancko ubrani, każdy posiadał identyfikator.