Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii telefonicznej Millenium Bank. Zadzwoniłem na infolinię banku pod numer telefonu 801 331 331 (z telefonów stacjonarnych, lub +48 22 598 40 40 - z tel. komórkowych i z zagranicy). Menu usłyszane w słuchawce i wypowiadane przez lektora było wyraźne, jasne i czytelne. łatwo i szybko można było wybrać pożądaną opcję. Na nawiązanie bezpośredniego połączenia z konsultantem czekałem dosłownie kilka sekund. Tu duży plus dla banku, często na takich infoliniach trzeba czekać po kilkanaście minut nawet. Pracownik infolinii przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Zadałem mu kilka pytań i przedstawiłem mój problem. Konsultant telefoniczny bardzo szybko udzielił mi odpowiedzi na moje pytania, czym rozwiązał moje wątpliwości. Był przy tym bardzo miły, uprzejmy i pomocny. Wykazał się też bardzo dobrą znajomością produktów bankowych i ich specyficznych warunków świadczenia. W trakcie całej obsługi był bardzo kulturalny. Na zakończenie zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc.