Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Era

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Mam dość dobre zdanie o PKP i często korzystam z tej możliwości podróży. Organizacja i działalność dworca w Białymstoku wyróżnia się na korzyść w stosunku do innych miast polskich. Na dworcu jest czysto, zlokalizowane są tu usługi niezbędne dla podróżnego. Obsługa jest dość kompetentna. Na brak pełnego zadowolenia wpływa jednak bardzo zły stan peronów - nierówne podłoże, szczególnie na 2-gim peronie, który nie dość, że jest bardzo wąski to jeszcze wyłożony zapadającymi się kamieniami, że aż dziw, że nikt się jeszcze nie potknął i nie wpadł pod pociąg! Tego dnia, mimo że śnieg padał rano, po godz.16 perony były jednak nie odśnieżone. Ponadto dziwną praktyka jest dezinformowanie podróżnych przez megafon. Kolejny już raz ogłoszono, że pociąg odjeżdżający do Warszawy o 16.48 odjedzie z peronu 2, natomiast podstawiono go na peron 3. W wyniku tego pielgrzymka podróżnych musiała się przemieścić z bagażami na sąsiedni peron, w pośpiechu , zamieszaniu, po śliskim podłożu.Czemu służą takie praktyki? Chyba jeszcze większemu denerwowaniu podróżnych.