Opinia użytkownika: Justka04
Dotycząca firmy: Urząd Skarbowy w Siedlcach
Treść opinii: Fakt złożenia dokumentów spowodował konieczność udania się do Urzędu Skarbowego. Na stanowisku Obsługi Klienta nie było pracownika. Nie mogłam uzyskać informacji, do którego stanowiska powinnam podejść. Po odczekaniu około 5 minut podeszłam dalej do kolejnych stanowisk, aby zaczerpnąć informacji. Okazało się, że jest jedna kolejka do wszystkich stanowisk i należy pobrać numerek. W kolejce osób oczekujących było 5 osób. W trakcie czekania zorientowałam się, że tylko przy 1 stanowisku obsługiwani są petenci. W kolejce czekałam około 20 minut. W tym czasie zdążyła się utworzyć kolejka składająca się z około 15 osób. Sama obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Osoba obsługująca posiadała identyfikator. Podczas oczekiwania zwróciłam uwagę na brudną i mokrą podłogę. Pani, która powinna być do pierwszego kontaktu z Klientem pojawiła się na chwilę, wzięła dokumenty, poinformowała Koleżankę, która była w drugim pomieszczeniu, że wychodzi do drugiego budynku na chwilę i szybciutko wyszła. O mało również nie poślizgnęła się na mokrej podłodze będąc w butach na bardzo wysokich obcasach. Miejsce pracy pozostało puste. Klienci przychodzili sami zastanawiali się, który druk pobrać i wypełnić. Nie było żadnej informacji, gdzie można zadać pytania i czy na tym stanowisku ktoś pracuje.