Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cottonfield
Treść opinii: Kupując koszulę z wyprzedaży zapytałam czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru. Uzyskałam informację, że towar przeceniony moża tylko wymienić. Po kilku dniach udałam się do sklepu w celu wymiany. W związku iż kupiłam koszulę w cenie 169 PLN a chciałam wymienić na koszulę za 149 PLN sprzedawczyni poinformowała mnie, że mogę wymienić na towar w tej samej cenie lub oczywiście droższy ( przy zakupie nie poinformowano mnie o tym ). Poprosiłam sprzedawczynie aby pokazała mi na jakiej podstawie muszę wybrać towar droższy lub w tej samej cenie ( wewnętrzne zasady, regulaminy, procedury itd ) ponieważ wiem, że zwrot lub wymiana towaru jest tylko dobrą wolą sprzedającego i skoro sklep ją posiada to proszę o wskazanie informacji na temat: co można wymieniać, w jakiej kwocie itd. ponieważ na *słowo* to się nie odbywa. Sprzedawczyni zadzwoniła do kierowniczki, która jedynie powiedziała, że nie mogę wymienić towaru na tańszą rzecz. I tu uwaga: oddałam koszule za 169 pln ( nie otrzymałam żadnego dokumentu zwrotu, wymiany ), dostałam koszule za 149 pln ( bez paragonu, nie została zafiskalizowana żadna sprzedaż ) natomiast o różnicy i pozostawieniu w kasie sklepu 20 pln poinformowałam sprzedawczynie. Tak się oszukuje klientów. Najgorszy jest także fakt, że kierowniczka sklepu jest osobą niekompetentną i pozostawiającą swoich pracowników w trudnych sytuacjach samych. Sprzedawczyni chciała rozwiązać tę sytuację pozytywnie jednak kierowniczka nie potrafiła nawet udzielić przez telefon swojemu pracownikowi informacji na jakiej podstawie nie mogę wymienić towaru.