Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Wizyta na firmowej stacji paliw sieci Lotos. Cel: zatankowanie auta. Na stacji jest dobudowywana myjnia, co oczywiście wiąże się z niekorzystnym wyglądem placu budowy, ale jest to teren oznakowany, zabezpieczony i nie powinien być przedmiotem negatywnej oceny. Wystrój stacji oraz ceny atrakcyjne. Panuje ład i porządek. Obiekt doskonale oświetlony. Towary bardzo dobrze wyeksponowane. Stroje pracowników ładne i czyste. Po wejściu jestem błyskawicznie zauważony i powitany. Trafiam do Pani Asi i jestem bardzo mile obsługiwany. Pani ta z uśmiechem odpowiada na wszelkie moje zapytania. Nie widać jakiegokolwiek zniecierpliwienia czy znudzenia. Uśmiech i chęć pomocy są ewidentnie widoczne. Żadne z moich pytań nie pozostaje bez odpowiedzi. Nawet chęci wykraczają poza moje oczekiwania. Przyrządzenie przekąski również nie sprawia trudności i jest wykonywane nadal z chęcią i uśmiechem. Dużo jeżdżę po kraju, dużo tankuję i o tak późnej porze taki poziom obsługi to jednak nie tylko nie codzienność, ale nawet zaskoczenie. Pozytywne zaskoczenie. W moim przekonaniu Klient wychodzi w pełni zadowolony.