Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W sobotę byłem na zakupach w bydgoskim Leroy Merlin. Sklep jest bardzo dobrze oznaczony, więc bez problemów znalazłem poszukiwane produkty. Wszędzie panował porządek, ceny na półkach były aktualne, a promocje dobrze wyeksponowane. Na sali widoczna była też obsługa, zauważyłem też, że pracownik działu art. sanitarne bardzo fachowo pomagał klientom. Używał zwrotów grzecznościowych, szukał alternatywnych rozwiązań i był pewny siebie, widać było, że jest specjalistą w tym temacie. Przy kasie powitała mnie młoda kasjerka, zapytała się czy chcę fakturę czy paragon, na pytanie odnośnie zwrotów poprawnie i z chęcią odpowiedziała (później zauważyłem dużą tablicę dot. zwrotów). Na zakończeniu transakcji podziękowała mi za zakupy i pożegnała.