Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy poczty głównej w Lublinie. Przed wejściem do sali obsługi interesantów ustawiony jest automat do pobrania numerka, ponieważ na poczcie obowiązuje elektroniczny system kolejkowy. Automat ten jest dobrze oznaczony, łatwo go zauważyć, a raczej trudno go przeoczyć. Przyciski na min są dobrze opisane. Opisy są czytelne, jasne i zrozumiałe. Takie automaty stoją przy każdym wejściu, także nieważne którym wejdziemy zawsze na trafimy na jeden z nich. Są dwie sale obsługi interesantów.W jednej części obsługiwane są sprawy dotyczące listów i przesyłek, a w drugiej prowadzona jest obsługa kasowa (wpłaty, przekazy itp.). Uważam, że to dobre rozwiązanie, które usprawnia całą obsługę. Podłoga na obydwu salach jak też na korytarzach (przy wejściach) była czysta i utrzymana w należytym porządku. Na swoją kolej obsługi musiałem chwilę poczekać, ale szło to sprawnie i szybko. Komunikaty głosowe usprawniały obsługę wskazując odpowiednie stanowisko do którego ma się udać osoba z danym numerkiem. Pracownicy byli ubrani w niebieskie firmowe stroje, które były czyste i schludne. Pani na stanowisku, w którym byłem obsługiwany była miła i uprzejma. Obsługa przebiegła bardzo szybko i sprawnie.