Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_1526

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Przed wejściem do sklepu rozejrzałem się po terenie zewnętrznym, wszędzie było czysto.Zachwyciła mnie taka rzecz, zanim Klient weźmie wózek otrzymuje informację o tym jakie monety przyjmują wózki metalowe oraz oznaczenie bankomatu. Informacje te są widoczne już z daleka. Koło wózków metalowych w gablotach były wywieszone aktualne plakaty Lidl w tymi: "XXL TYDZIEŃ 23,01-29,01,2012". W strefie wejścia stał opróżniony kosz na śmieci. Przed wejściem na salę sprzedaży stand był wypełniony aktualną informacją handlową. W całym sklepie było czysto, nigdzie nie leżały papierki, folie czy puste opakowania kartonowe. Poprosiłem o pomoc w znalezieniu ciasta francuskiego pracownicę wypakowującą towar na półki. Pracownica zareagowała szybko i życzliwie, przerwała wykonywanie swoich obowiązków i zaprowadziła mnie do lad chłodniczych i wskazała, gdzie leży ciasto francuskie. Na dziale warzywa i owoce oraz w koszach z artykułami przemysłowymi artykuły były ładnie poukładane, wszędzie były dopasowane ceny. Nie mam zastrzeżeń do tych działów. Idąc w kierunku kas rozejrzałem się po wszystkich boksach, panował tam ład i porządek. Kiedy podchodziłem do kasy, gdzie czynne były 3, kasjerka poinformowała dzwonkiem, że ilość Klientów się zwiększa prosi o zwiększenie obsługi kas. Wtedy do kasy podeszła pracownica, która układała towar w koszach z artykułami przemysłowymi i zajęła się nasza obsługa. Kasjerka powitała mnie słowami "dzień dobry", nawiązała kontakt wzrokowy. Kwotę do zapłaty oraz resztę powiedziała głośno i wyraźnie. Na koniec podziękowała za zakupy i zaprosiła do kolejnych. Polecam ten sklep do dokonywania zakupów.