Opinia użytkownika: Łukasz_1526
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W sobotę postanowiłem udać się na zakupy do sklepu Netto. Zanim wszedłem do ww. obiektu zainteresowałem się terene zewnętrzny przed sklepem był uporządkowany. Koło koszy metalowych było posprzątane, kosze na śmieci przed sklepem były opróżnione. W strefie wejścia wisiały plakaty reklamowe Netto, koszyki plastikowe były poukładane, a nad kołowrotkiem leżały aktualne ulotki Netto. Na półkach towar był poukładany, nie było żadnych luk. Na stoisku z owocami i warzywami towar był odpowiednio wyeksponowany, a ceny były odpowiednio dopasowane. W ladach chłodniczych towar był równo poukładany. Na dziale pieczywa było już dość pusto ale chleb był poukładany. Chcąc sprawdzić wiedzę pracownika sklepu poprosiłem o pomoc w znalezieniu przyprawy do przygotowania ryby. Pracownica układająca towar, zaprowadziła mnie bez problemu do odpowiedniej półki. To zachowanie bardzo mi się spodobało, ponieważ Pracownik był zorientowany co znajduje się na sali sprzedaży.Według mojej opinii sala sprzedaży była czysta i zadbana. Boksy kasowe były posprzątane, przed każdym znajdowały się półki zapełnione produktami. Stanąłem w kolejce do jedynej z czynnych kasy jako czwarty klient. Kasjerka przywitała się ze mną słowami "dzień dobry" i rozpoczęła kasować towar. Kwotę, którą miałem zapłacić powiedziała wyraźnie, wydała resztę wraz z paragonem. Kończąc obsługę pożegnała się słowami "dziękuje, zapraszamy ponownie" i rozpoczęła obsługę kolejnego Klienta.