Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Odwiedziłem jedną z hal Tesco w Warszawie w celu dokonania codziennych zakupów. Interesowały mnie wyłącznie artykuły spożywcze. Zaraz po wejściu sięgnąłem po koszyk, był usytuowany w pobliżu wejścia, nie miałem problemu z jego odszukaniem. Sklep jest rozplanowany intuicyjnie i nawet osoba będąca pierwszy raz w tej placówce będzie potrafiła się swobodnie poruszać pomiędzy regałami, gdyż układ zbliżony jest do innych sklepów tej sieci, a artykuły rozłożone są logicznie. Pierwsze kroki skierowałem w kierunku pieczywa, którego nie brakowało na półkach, było również estetycznie ułożone oraz świeże, niestety w pobliżu nie było nikogo z personelu kto mógłby udzielić mi informacji na temat pokrojenia pieczywa. Taką usługą byłem zainteresowany jednakże ze względu na brak pomocy pracowników sklepu nie mogłem tego zrealizować. Zaraz obok usytuowane były chłodnie z wędlinami, urządzenia były relatywnie nowe, czyste oraz funkcjonalne ( łatwo można sięgnąć po każdy produkt znajdujący się tam) Pierwsze przeszkody napotkałem przy wyborze płatków śniadaniowych, przy interesującym mnie regale ustawione były palety z nierozpakowanym towarem co zupełnie uniemożliwiało wzięcie czegokolwiek z półki. Po skompletowaniu zaledwie kilku podstawowych produktów udałem się do kasy ( tylko jedna była czynna) gdzie na obsługę oczekiwała jedna osoba. Kasjerka sprawnie uporała się ze skasowaniem zakupów. W sklepie było niewielu klientów, personel również był mało zauważalny.