Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Tesco Extra
Treść opinii: Do Tesco tym razem wybrałam się głównie po kaszki i nawilżane chusteczki dla dziecka, które akurat były w promocji. Przy palecie z chusteczkami była informacji o promocji, w której po wydaniu 100 zł na produkty dla niemowląt, otrzymuje się bon o wartości 10 zł do wykorzystania w określonym termienie. W związku z tym, że towary, które i tak chciałam kupić koszotowały blisko 100 zł, to dobrałam jeszcze obiadek dla dziecka i po skompletowaniu reszty zakupów udałam się do kasy samoobsługowej. Po zapłaceniu okazało się, że żaden bon nie wydrukwał się. Poprosiłam więc panią, która pomaga klientom przy kasach samoobsługowych, ale nie wiedziała zupełnie nic nia temat tej promocji. Poszłam więc od punktu obsługi klienta. Tam z kolei się okazało, że pracownicy (w tym kierownicy) sami nie wiedzą, które produkty są tą promocją objęte. Ostatecznie po ponad 10 minutach - długich dyskusjach z trzema osobami, kilku telefonach wyko nych przez pracowników punktu obsługi oraz spacerze z panią z punktu i dzieckiem na ręku przez sklep, aby pokazać jej informację o promocji, przyznano mi rację. Na plus oceniam tym razem prządek w sklepie i to że ostatecznie przeproszono mnie za źle oznaczone i rozlokowane produkty biorące udział w promocji. Na minus: brak elementarnej wiedzy wśród pracowników na temat bieżących akcji promocyjnych.