Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Wczoraj korzystałem z usług PKP Intercity, gdyż wracałem do Bydgoszczy. O dziwo jestem bardzo zadowolony z tej podróży. Gdy szedłem do kasy to byłem pełen obaw, że zastanie mnie wielka kolejka na min 30min stania. Byłem bardzo zdziwiony, jak zobaczyłem zastaną sytuację. Do każdego okienka stało po ok 2-3 ludzi, kas było czynnych 12. Po 2 minutach miałem w ręku mój bilet, a Pani z obsługi była uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych (dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia). Dworzec tymczasowy nie był do końca wysprzątany, widać było gdzieniegdzie plamy, papierki, ale jak na dworzec było ok. Następnie udałem się do budowanego dworca nocnego, skąd się dociera na perony. Tam było sporo ludzi, którzy śledzili elektroniczną tablicę odjazdów i przyjazdów. Widać też było pracę robotników remontujących dworzec. Trzeba przyznać, że pracowali ciężko, co chwile jakieś duże, ciężkie elementy przenosili. Później udałem się na peron, który zapowiedziała Pani przez megafon, skąd miał odjeżdżać mój pociąg. Ku mojemu ździwieniu pociąg mój, który jechał z Krakowa (pociąg TLK relacji: Kraków-Kołobrzeg), przyjechał o 5 min przed czasem, więc unikając tłumów spokojnie mogłem wybrać wagon i miejsce. Padło na wagon bezprzedziałowy, po wejściu okazało się, że jest tam zaledwie 5 osób. Przejazd tym wagonem był bardzo wygodny, fotele są jak w klasie 1 (przyp. wagon ten jest klasy 2), jest przestronniej, toaleta była czysta. Ale niestety na trasie, z powodu remontu mieliśmy 20 min opóźnienia, przez co mogłem nie zdążyć na drugi pociąg. Więc podczas kontroli biletów poprosiłem Panią konduktor, aby ten kolejny pociąg zaczekał. Konduktor zapewniła mnie, że zaczeka i mogę być o to spokojny. Później, gdy pociąg zbliżał się do Poznania to ta Pani podała przez radiowęzeł informację, na jakim peronie czeka pociąg. Było to wielkie udogodnienie, ponieważ stacja w Poznania jest jedną z większych. Dzięki tej Pani zdążyłem na drugi pociąg. Tam też podróż przebiegła bez komplikacji, przedział był czysty, konduktor uprzejmy, a do celu dotarłem zgodnie z rozkładem jazdy.