Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Baltona

Treść opinii: Po przejściu przez odprawę bagażową na Lotnisku Ławica w Poznaniu udałam się do sklepu w celu zakupienia alkoholu-prezent dla przyjaciół z Anglii. Weszłam do środka. Wewnątrz panował porządek, półki były po brzegi wypełnione towarem, artykuły ułożone wg firm. Podłoga oraz otoczenie kasy było czyste. Jeden z pracowników dokładał towar na półki a drugi obsługiwał klientów przy kasie. Wybrałam alkohol i udałam się do kasy. Kasjer (Pani Anna) przywitała mnie uprzejmie, skasowała towar i poprosiła o kartę pokładową w celu wprowadzenia nr-u karty, portu docelowego oraz nr-u lotu do systemu. Zapłaciłam kartą płatniczą. Produkt został zapakowany przez kasjera w opakowanie zabezpieczające i reklamówkę. Pracownik oddał mi kartę pokładową, kartę płatniczą, reklamówkę z zawartością oraz z uśmiechem podziękował za zakup i życzył miłego lotu.