Opinia użytkownika: zosia100
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zawiodłam się. Pierwszy raz szczerze zawiodłam się jeśli chodzi o Empik. Oczywiście nie jest tajemnicą, że w tym miejscu ceny są o wiele wyższe niż w innych tego typu miejscach, ale sam prestiż firmy, miła atmosfera i przyjemny wygląd placówki z reguły rekompensują uszczerbek na kieszeni. Tego dnia miałam ochotę obejrzeć film w jakości Blu Ray. Wydawało mi się oczywiste, że w Empiku znajdę to czego oczekuję, a może nawet dodatkowo zakupię coś jeszcze. Tak było zwykle. Ale nie tym razem, niestety. Regał z płytami Blu Ray wypełniony był bardzo skromnie. Widniały na nim znaleźć jedynie modne, chwytliwe tytuły, jak "Saga Zmierzch", "Harry Potter", czy "Władca Pierścieni" lub też promocyjnie pakowane "2 filmy w cenie 1". Nie było jednak filmu, na który liczyłam. Nie szukałam czegoś nietypowego. Film z 2011 roku, czyli jeszcze nowość, jeśli chodzi o wydanie płytowe. Ale nie było. Kiedy podeszłam do stanowiska obsługi, okazało się, że nikt nie ma dla mnie czasu, przy czym nie wszyscy pracownicy zajęci byli akurat obsługą klienta. Zniesmaczona wyszłam. Po drodze zabłyszczał tylko zupełnie pusty regał z wielkim napisem "Wyprzedaże". Oprócz tego jedynego mankamentu, nie mam zastrzeżeń co do wyglądu miejsca. Empik, według mnie, ma świetny wygląd, bardzo korzystne oświetlenie, w tle gra przyjemna, nastrojowa muzyka, ani nie za cicho, ani nie za głośno. Regały są zawsze czyste, nigdy nie natknęłam się tam nawet na ślad kurzu. Rozkład półek jest również bardzo czytelny, bez trudu można się znaleźć we właściwym miejscu. Podoba mi się również możliwość kupna biletu na koncert oraz sprzedaży wysyłkowej. Mimo obecnej wpadki, do sklepu będę wracać.