Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ryanair
Treść opinii: Lot do Londynu był zaplanowany na 10:40, natomiast o tej godzinie znalazłam się na pokładzie samolotu. Przy wejścu stewardessa powitała mnie serdecznie oraz sprawdziła kartę pokładową zaznaczając nr lotu. Weszłam do środka, włożyłam walizkę do szafki oraz zajęłam miejsce przy oknie. Przed lotem dwie stewardessy oraz dwóch stewardesów zamknęli szafki, policzyli pasażerów oraz wykonali procedurę pokazu zachowania podczas ewentualnej ewakuacji. Pracownicy sprawdzili czy wszystcy są zapięci w pasy bezpieczeństwa i czy wszystkie bagaże są zabezpieczone w szafkach a okna odsłoniete. Pilot przywitał serdecznie wszystkich pasażerów i lot rozpoczął się. W trakcie lotu stewardessy i stewardesi proponowali zakup prasy, zdrapek, możliwość skorzystania z bufetu oraz zakup towarów (np. perfumę). Lot trwał 1,5h, dwa razy wystapiły turbulencje. Pracownicy stworzyli miła atmosferę, byli bardzo pomocni. Przy wyjściu z pokładu w Londynie-Stansted podziekowano mi za lot oraz życzono miłego dnia. Uważam, iż kompetencje pracowników, obsługa, czystość oraz wygląd miejsca była na najwyższym poziomie, jednakże brakowało trochę języka polskiego, ponieważ nie wszyscy posażerowie znają język angielski a obsługa mówiła przez cały czas właśnie w tym języku.