Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Przyszłam do apteki odebrać zamówione przez internet na portalu doz.pl leki. Gdy weszłam, było obsługiwanych dwoje pacjentów przy dwóch stanowiskach oraz 1 osoba czekała w kolejce na obsługę. Po niedługim czasie nadeszła moja kolej i pani farmaceutka z uśmiechem zaprosiła mnie do podejścia do swojego stanowiska. Powiedziałam, że chciałam odebrać leki zamówione przez internet, a pani poprosiła mnie o podanie nazwiska i poszła na zaplecze poszukać tego zamówienia. Farmaceutka wróciła po chwili niosąc moje leki i zapytała czy coś jeszcze będzie dla mnie. Podziękowałam, a pani "nabiła" kody leków na kasę fiskalną i okazało się, że kwota, którą mam zapłacić jest wyższa niż ta, która została obliczona po złożeniu zamówienia. Farmaceutka poszła jeszcze raz na zaplecze, po ok. minucie wróciła, jeszcze raz wprowadziła kody kreskowe z leków do komputera i teraz suma do zapłaty zgadzała się z tą, którą wyliczył mi system internetowy. Dodam tylko, że to już nie po raz pierwszy zdarzyła mi się taka sytuacja, że leki przy kasie w aptece nagle drożeją, więc zawsze pilnuję tej kwestii i odbierając leki mam ze sobą "ściągę" z zamówienia z kwotą do zapłaty. Po wyjaśnieniu różnicy w kwocie, reszta obsługi przebiegła już sprawnie. Farmaceutka wydała mi zamówienie i wręczyła paragon oraz pożegnała miło z uśmiechem. W aptece było czysto i panował porządek. Leki były wyeksponowane na półkach w sposób tematyczny, np. przeziębienie, przeciwbólowe itp. Panowała tu przyjemna temperatura oraz było bardzo jasno, dzięki wielu włączonym żarówkom.