Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Tego dnia udałam się do salonu Orange w celu wyjaśnienia pisma, które otrzymałam od firmy - wezwanie do zapłaty. Salon mieści się na końcu pasażu w budynku Kaufland. Przed wejściem do salonu stoi reklama w formie potykacza. Szyby okien salonu lsniły, wewnątrz było bardzo czysto i świeżo. Podłoga, blaty dwóch pulpitów do obsługi klientów, szyby szafek z produktami lśniły i zachęcały do przyjrzenia się oferowanym produktom. Za pulpitami znajdowało się dwóch pracowników ubranych w stroje służbowe. Podeszłam do pulpitu, zza którego szerokim uśmiechem powitał mnie pan Maciej słowami "Dzień dobry. W czym mogę pomóc?" Powiedzialam pracownikowi o sprawie, z którą przyszłam pokazując otrzymane pismo. Pan Maciej sprawdził w systemie (po otrzymaniu kodu abonenckiego) zasadność pisma i stwierdził, iż to musi być jakaś pomyłka. Wykonał także telefon, w celu potwierdzenia danych z systemu oraz wyjaśnienia sprawy. Przez cały czas pracownik uspokajał mnie oraz kompetentnie wyjaśniał sytuację, czym utwierdzał mnie w przekonaniu, iż rozwiązanie mojego problemu jest dla niego bardzo ważne. Po wyjasnieniu wszystkiego Pan Maciej przeprosił mnie w imieniu firmy, bardzo uprzejmie pożegnał i zaprosił do ponownego odwiedzenia placówki.