Opinia użytkownika: Adam_648
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W Play jestem od ponad 2 lat a od 1,5 roku mam u nich abonament za 40,33 zł miesięcznie. Co jakiś czas otrzymuje sms –y a zwłaszcza w okresie świątecznym o takiej oto treści „100 darmowych SMSów na świąteczne życzenia. Aktywuj Pakiet 100 SMS-pierwszy miesiąc bezpłatnie, później 5zł/mies. Aktywuj pakiet kodem ……………. „ Kolejny sms „ Pakiet 50 minut nas rozmowy do wszystkich sieci za jedyne 5 zł! Przetestuj bezpłatnie przez pierwszy miesiąc! Aktywacja kodem…………………….. . Zgodnie z sugestia aktywowałem oba pakiety. Okres w jakim rozliczany jest mój abonament jest zaplanowany od 10 do 9 dnia miesiąca. W dniu 9 stycznia z dezaktywowałem oba pakiety na sms i darmowe minuty tak aby nie płacić za kolejny miesiąc. Byłem przekonany, że wszystko jest w jak najlepszym porządku do czasu kiedy otrzymałem informację o rachunku do zapłacenia. Okazało się, że pakiety zostaną z dezaktywowane dopiero w dniu 9 lutego i naliczono mi opłatę za okres 1 miesiąca, który powinien być bezpłatny. Poniżej przebieg korespondencji: Szczegółowa treść zgłoszenia: W dniu 13-12-2011 otrzymałem sms od Państwa z informacją" Pakiet 50 minut na rozmowy do wszystkich sieci za jedyne 5 zł. Przetestuj bezpłatnie przez pierwszy miesiąc. W dniu 15-012-2011 otrzymałem kolejnego sms z informacją niniejszej treści"100 darmowych SMSów na świąteczne życzenia. Aktywuj pakiet 100 SMS-pierwszy miesiąc bezpłatnie, później 5zł za miesiąc. Pakiety włączyłem w grudniu 2011. Oba pakiety zostały wyłączone w dniu 09-01-2012. W dniu dzisiejszym wchodząc na konto w Internecie zauważyłem, że pakiety zostaną wyłączone dopiero z dniem 09-02-2012. Moje pytanie: dlaczego została naliczona mi opłata z bezpłatne pakiety i dlaczego pakiety te zostaną wyłączone dopiero w lutym jak były przez mnie zdezaktywowane nie w następnym okresie rozliczeniowy tylko przed jego upływem. Z poważaniem Adam ..... Odpowiedź Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 14 stycznia 2012roku dotyczące usług na koncie abonenckim. W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że po dokładnej analizie Pańskiej sprawy nie stwierdzam nieprawidłowości. Zawiadamiam, iż pakiety zostały aktywowane już wcześniej, dlatego została naliczona opłata. Poniżej przedstawię daty aktywacji pakietów: -Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich aktywacja 11 kwietnia 2011roku -Nowy Pakiet 100 SMS do wszystkich aktywacja 6 października 2010roku Z poważaniem Joanna ……………… młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta Ponownie wysyłam kolejny e-mail: Odpowiedź z której nic nie wynika. Nadal nie wiem dlaczego naliczono mi opłatę za bezpłatny pakiet 50 minut i 100 sms. SMS-y, które otrzymałem jasno wynikało, że pakiety są bezpłatne i proszę mi nie mówić, że sms otrzymałem z automatu. Za nim automat pójdzie w ruch to ktoś musi mu nadać bieg. Z sms tych jasno wynikało, że pakiety przez pierwszy miesiąc są bezpłatne. Druga sprawa to nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie dlaczego pakiety, które anulowałem 9 stycznia są w trakcie wyłączania do 9 lutego 2012. Okres rozliczeniowy jaki mnie obowiązuje to od 10-go do 9-go. Sprawa się kwalifikuje do UOKiK. Oczekuje na sensowną i wyczerpująca odpowiedz Z poważaniem Odpowiedź Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie W odpowiedzi z przykrością informuję, że po dokładnej analizie Pańskiej sprawy nie stwierdzam nieprawidłowości. Zawiadamiam, iż pakiety zostały aktywowane już wcześniej, dlatego została naliczona opłata. Poniżej przedstawię daty aktywacji pakietów: - Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich aktywacja 11 kwietnia 2011roku; - Nowy Pakiet 100 SMS do wszystkich aktywacja 6 października 2010roku. Ponadto informuję, że zlecenie dezaktywacji wpłynęło do nas po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego w związku z czym została naliczona opłata za wspomniane pakiety za okres od 10 stycznia 2012 roku do 9 lutego 2012 roku. Z poważaniem Urszula ……………………… młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta Ostatni mój e-mail: Nadal nie otrzymałem od Państwa informacji dlaczego przysłano mi SMS z treścią wprowadzającą mnie w błąd, że przysługuje mi pakiet bezpłatnych sms i minut. Oczywiste jest, że jeżeli ktoś otrzyma taka informację to aktywuje pakiet. Druga sprawa pakiet dezaktywowałem 9 stycznia a nie 10 stycznia. W takim razie proszę o przedstawienie raportu z którego będzie wynikało, że zrobiłem to 10 a nie 9 stycznia Proszę również informować mnie o ewentualnych kosztach związanych z ta reklamacją Pozdrawiam Adam Witam, dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałem dnia 17 stycznia 2012 roku. Przepraszam za błędne informacje jakie otrzymał Pan w formie SMS, jak i mało wyczerpujące odpowiedzi na poprzednie zgłoszenia. W ramach rekompensaty za zaistniałe niedogodności przyznaję Panu dodatkowy pakiet 40 minut, który może zostać wykorzystany na połączenia ze wszystkimi sieciami w Polsce. Pakiet będzie przyznawany przez kolejne dwa okresy rozliczeniowe, począwszy od 10 lutego 2012 roku. Mam nadzieję, że przyznana forma rekompensaty usatysfakcjonuje Pana. Ponadto zaznaczam, że uruchomione przez Pana pakiety są aktualnie w trakcie wyłączania i dezaktywują się 9 lutego 2012 roku. Z przykrością stwierdzam, że nie mam możliwości przedstawienia Panu raportów z których jasno wynikałoby kiedy pakiety zostały wyłączone. Zaznaczam, że procedura reklamacyjna nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Z poważaniem Bartosz ……………. młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta Po tak otrzymanej odpowiedzi stwierdziłem, że dam sobie spokój bo nie wart psuć sobie nerwy. Te 40 minut jakie otrzymałem(nie mam gwarancji, że w lutym ktoś będzie pamiętał) to tak rzucone na odczepkę. Myślę , że gdybym nadal korespondował z PLAY dalej to uzyskał bym to co chcę. W dzisiejszych czasach należy mieć oczy wszędzie i osobistego adwokata, który będzie wszędzie tam gdzie ty i zawsze doradzi tobie co zrobić jak zareagować i czy warto podejmować działania w określonym temacie.