Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JDSL
Treść opinii: Kilka dni temu mój komputer odmówił posłuszeństwa. Po próbach samodzielnego rozwiązania problemu poddałem się i postanowiłem oddać go specjalistom. Nie znałem żadnego z warszawskich serwisów a Google podpowiedziało aby wybrać JDSL. Zaniosłem komputer do serwisu. Po krótkim wywiadzie przeprowadzonym przez pracownika oraz "obejrzeniu" komputera w ciągu 10 minut została zdiagnozowana usterka. Pracownik zapewnił, że problem zostanie rozwiązany w ciągu maksymalnie 4 dni. Po 3 dniach otrzymałem informację telefoniczną, że sprzęt jest już naprawiony i gotowy do odbioru. Wszystko poszło szybko i sprawnie. Jedynym małym minusem jest dość wysoki koszt naprawy komputera ale mimo wszystko opłacało się zapłacić za dobry serwis oraz uprzejmą i kompetentną obsługę. Sam lokal jest dość kameralny i czysty. Małym zaskoczeniem jest strome wejście po schodach ale po pokonaniu tej przeszkody trafiamy na bardzo przyjemnych i uśmiechniętych pracowników. Polecam.